onsdag 27 maj 2009

Månadens miss!

Hallå eller!

Dessvärre blir det antagligen inte något VB-cup för Göteborg Berserkers detta år vilket är oerhört synd då det var en väldigt kul cup förra året i Karlstad. I år kommer cupen att spelas i Falun den 6e juni och för tillfället är det 7 lag anmälda, Malmö, Helsingborg, Karlstad, Falun och 3 lag från Stockholm. Kommer att bli spännande och se vilka som tar hem bucklan denna gång. Förra året var det Solna Axeman som vann, klarar det att göra om det igen?

Bjuder här på lite roliga videosnuttar om footy;

  • När vi kommer in i detta klipp så står det 106-101 till Hawthorn mot Carlton i omgång 6 detta år och när det är bara några minuter kvar av matchen tar Fevola en fantastiskt mark precis framför mål. Hawthorn-Carlton
  • Nästa klipp är en reklam video för AFL, riktigt kul, Dropkick Murphys som gör musiken!
    AFL

I AFL så leder nu S.t Kilda ligan efter 9 omgångar, något som för mig är väldigt oväntat. Nått som däremot inte är lika oväntat är att jag leder Dreamteam ligan, Kalle, Fagge o Martin har än så länge ingen chans, inte heller de mer rutinerade australiensarna har än så länge någon chans mot mitt lag Heaven n Hell.

Träningen idag (27e maj) är dessvärre inställd! Ses på måndag igen, 18.45!

JS

1 kommentar:

Toby sa...

Hey Joel, en annan positiv grej av förlusten mot oss i k-town är att ni får en ny spelare. Jag flyttar ner nu i sommar. Så jag ska väl kunna va me lite då och då iaf. En ny spelare är alltid nåt så när ni möter k-town nästa gång kommer det att bli åka av=)
Tobias "toby" Eklund